14 czerwca 2023

Szybka rezerwacja wizyt w serwisie z pomocą Toyota Online Service Booking

Nowa usługa Toyota Online Service Booking umożliwia szybką i łatwą rezerwację przeglądu lub wizyty serwisowej w autoryzowanej stacji Toyoty. Można to zrobić przez stronę Toyoty lub za pomocą aplikacji MyToyota.

Toyota Online Service Booking jest kolejną innowacyjną usługą marki ułatwiającą korzystanie z autoryzowanego serwisu. Dzięki niej rezerwacja wizyty w serwisie trwa dosłownie chwilę, a dogodny termin można umówić z dowolnego miejsca i o każdej porze – wystarczy dostęp do Internetu i skorzystanie ze strony https://www.carter.pl/rezerwacja-serwisu-online lub z aplikacji MyToyota.

Toyota Online Service Booking działa błyskawicznie i nie wymaga zakładania specjalnego konta. Do złożenia rezerwacji wystarczą podstawowe dane kontaktowe oraz informacje o aucie, w tym numer rejestracyjny i przebieg. Drugim krokiem jest wybór serwisu, z którego chcemy skorzystać, a także dzień i godzina planowanej wizyty. Po automatycznej identyfikacji auta system zasugeruje zakres prac, przy czym Klient może dodatkowo rozszerzyć zakres przeglądu, a także zdecydować się na wymianę kół lub opon ze zleceniem ich przechowywania na kolejny sezon.

Korzystając z usługi, natychmiast można poznać szczegółową listę czynności serwisowych, szacunkowy koszt prac oraz czas trwania przeglądu. Szybki wybór najdogodniejszej daty i godziny wizyty jest możliwy dzięki dostępowi do wolnych terminów w kalendarzach serwisowych dilerów Toyoty. Potwierdzenie rezerwacji odbywa się przez kliknięcie w link dostarczony SMS-em lub e-mailem ze szczegółami wybranych usług. Niedługo przed planowaną wizytą w serwisie Toyota Online Service Booking wyśle także przypomnienie o zbliżającym się terminie.

Maciej Ostrowski z działu Customer Service Development w Toyota Central Europe bardzo chwali kolejne innowacyjne narzędzie: „Chcemy ułatwić naszym klientom korzystanie z Autoryzowanych Serwisów Toyoty. Dzięki usłudze Toyota Online Service Booking wizytę zaplanują szybko, a także otrzymają komplet informacji. Będą mieć też pewność, że zlecona usługa zostanie wykonana zgodnie z zaleceniami producenta i z wykorzystaniem wyłącznie oryginalnych części Toyoty.”
Oprócz Toyota Online Service Booking od 2022 roku działa także usługa Toyota Video Service Advisor umożliwiająca klientowi za pomocą aplikacji na telefon czuwanie nad przebiegiem serwisu auta w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca.