Nowy program gwarancyjny Toyota Relax jest dostępny od października 2022 roku. Objął on już ponad 53 700 aut marki Toyota, które wcześniej przeszły przegląd w wersji Relax w autoryzowanym serwisie marki.
Toyota Relax to program gwarancyjny, który obejmuje auta marki Toyota z europejskiej sieci dystrybucyjnej bez gwarancji fabrycznej. Wiek samochodów nie może przekracza 10 lat od daty pierwszego zakupu auta, a przebieg – 185 000 km. Program jest przeznaczony zarówno dla pierwszych właścicieli pojazdów po wygaśnięciu podstawowej 3-letniej gwarancji producenta, jak i dla nabywców używanych modeli marki.
Program cieszy się dużym zainteresowaniem wśród właścicieli samochodów – łącznie udzielono już ponad 53 700 gwarancji Toyota Relax. Średni wiek pojazdu przystępującego do programu wynosi 4 lata i 4 miesiące. Najstarsze auto miało w chwili otrzymania gwarancji Toyota Relax zarejestrowany przebieg 184 992 km.
Jakie modele przodują pod względem liczby udzielonych gwarancji Toyota Relax? Na czele listy są najpopularniejsze auta marki – Yaris, Corolla i Toyota C-HR. Program umożliwia wieloletnie, bezproblemowe korzystanie z samochodu, a także zwiększa jego atrakcyjność na rynku wtórnym. Wartość pojazdu, który jest zadbany, regularnie serwisowany w ASO i posiada ważną ochronę gwarancyjną, jest wyższa niż auta bez takich atutów.
Auto nr 50 000 z gwarancją Toyota Relax
Z programu Toyota Relax chętnie korzystają przedsiębiorcy. Niezawodność i niskie koszty utrzymania pojazdów są jednymi z kluczowych parametrów przy wyborze auta firmowego. Samochodem nr 50 000 w programie była biała Toyota Land Cruiser z 2017 roku i z przebiegiem blisko 111 tys. km, należąca do Dolnośląskiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.
„Dla właścicieli samochodów użytkowanych w celach ratunkowych kwestia niezawodności ma kluczowe znaczenie. Gwarancja Toyota Relax to dodatkowe potwierdzenie trwałości i wysokiej jakości naszych aut. To unikalny na rynku program, który daje właścicielom pewność i spokój, a przy odsprzedaży wyższą cenę” – podkreśla Robert Mularczyk, PR Senior Manager Toyota Central Europe.